gullal

gullal | Başarı Hikayesi

Ben çok kilo problemi yaşamadım. Tek sıkıntım bir anda aldığım kilolardı. 52 kiloydum ve 1 sene içinde 20 kilo aldım. Görüntü olarak kendimi hiç beğenmiyordum. Aynaya bile bakmak gelmiyordu içimden. Sağlık probleminden dolayı almıştım. Şeker rahatsızlığım olduğunu öğrendim ve ona göre beslenmeye başladım.

Haftada 1 gün kendime ödül veriyordum. Amaç olarak görmek çok önemli, ben çok ciddiye alarak diyet yaptım. Aslında yapmamız gerekenin ne yediğimiz değil nasıl yememiz gerektiğini öğrenmiş olmam. Az sık ve düzenli her gün aynı saatte yemek yemeye çalışıyorum ve şuan 50 kiloyum çok mutluyum.

aishatrky

aishatrky Kupa...

Merhaba. . Ben iri kemikli biriyim. Hani şu şanssız olarak tabir edilen kişilerden. . . Hep "Kilolusun" dediklerinde, "Yok, aslında benim kemiklerim iri" denirya. . . Ama benim kemiklerim gerçekten iri. . Yapılıyım. . İnce kemikli kişiler daha zayıf görünürler ve kilo verdiklerinde bu belli olur. Halbuki iri kemikliler, ne...

sultangul1997

sultangul1997 Kupa...

Merhabalar ben sultan benim hikayem biraz farklı hep 78 kiloydum en yüksek 80 di kilomu pek takmıyodum taki o kara güne kadar tartıda 81 i görünce siteyle aynı gitmedim tam 9 kilo verdim 30 günde :) bunu nasıl mı yaptım ? az yiyerek ve spor yaparak hergün yiyiceğim şeylerin kalorisine...

cumhuriyett

cumhuriyett Kupa...

Ben biraz aceleci davrananlardanım ama sağlıklıyım çok şükür :) Benim siteye kaydımı ablam işteyken yapmıştı ama kilo vermeye karar vermem şöyle oldu . . Bi gün dayımlarda dijital tartıda tartılayım dedim ve inanın bana kafamda aşağı kaynar sular döküldü :( o an tuvalette oturup saatlerce ağlamak istedim çünkü 16 yaşında...

emir556

emir556 Madalya...Kupa...

Bana düşman bir metabolizmam var. Ama spora ayıracak çok az zaman. . Ekstra neler mi yaptım?Evde parmak ucunda yürüdüm,bacak kaslarımı sıkarak. . Uzandığımda bacağımı kaldırarak hareketsiz saydım,dayanmaya çalıştım. Ne kadar çok kas o kadar çok kalori yakıyordu. Bir de canımın istediği kalorili şeyleri sabah,en geç öğle yedim. Kefaretini de ödemeye...